Bredareds IF -glädje och gemenskap
Bredareds Idrottsförening
Fotboll
Medlemsavgift 150 kronor

Vi välkomnar nya som gamla medlemmar att stötta Bredareds IF - för gemenskap och glädje! Medlemsavgiften betalas in en gång per år och detta är grunden för allt deltagande i föreningen och för en levande föreningsverksamhet. Medlemsavgiften bidrar till att stötta, utveckla och genomföra de aktiviteter vi har i föreningen.

Ditt stöd är viktigt!

Vill du bli medlem sätter du in 150 kr per person och år på bankgiro 5440-0684 eller via Swish till 123 514 82 00.

Ange namn,10-siffrigt personnummer och e-postadress på de personer betalningen avser. Om du har svårt att få plats med informationen kan du komplettera inbetalningen med ett e-mail info@bredaredsif.se eller ett brev med samtliga uppgifter.

Avisering av medlemsavgift

Klubben skickar ut betalningsaviseringar för medlems- och aktivitetsavgift i början av året. När du betalar via aviseringen från SportAdmin är Billmate betalningsmottagare.

Hanteringen av medlems- och aktivitetsavgift är från och med 2023 mer eller mindre automatiserad. Medlemmar aviseras via SportAdmin och betalar avgifterna via bankkort eller Swish. Detta förutsätter att vi har en mailadress registrerad på dig.

Det går fortfarande bra att betala in via bankgiro eller via swish.

Aktivitetsavgift 200 kr per termin för barn i ledarledd träning

För barn och ungdomar upp till och med 20 år som deltar i ledarledd aktivitet har vi, förutom medlemsavgift, en aktivitetsavgift på 200 kronor per person och termin (vår- respektive hösttermin). Avgiften gäller för deltagande både inom fotboll och orientering.

Aktivitetsavgift 200 kronor per termin för cirkel-/styrketräning

Deltagare 13 år och äldre som deltar vid styrke-/motionspass i idrottshallen på måndagar kl 18 ska, förutom medlemsavgift, betala en terminsavgift på 200 kronor. (200 kronor för vårterminen och 200 kronor för höstterminen.) Den som är yngre än 13 år förusätts delta med vuxen och behöver inte betala aktivitetsavgift.

Hantering av personuppgifter

Inom föreningen behandlar vi personuppgifter som används för att hålla ordning i medlemsregister, söka ekonomiska stöd, skicka information, arrangera cuper/matcher/tävlingar. Det finns särskilda regler för hur personuppgifter ska hanteras på ett tryggt och säkert sätt och styrelsen har i en integritetspolicy tydliggjort hur föreningen hanterar personuppgifter.

Genom att betala medlemsavgift ger du samtycke till att Bredareds IF använda bilder från föreningens aktiviteter på webbsida, sociala medier och i medlemstidning.

Du kan när som helst återkalla detta samtycke genom att höra av dig till någon i styrelsen eller föreningsadministratören.

Samarbetspartners
Våra sociala medier