Bredareds IF -glädje och gemenskap
Bredareds Idrottsförening
Fotboll
Bredareds IF –din förening

Vår huvudverksamhet är barn- och ungdomsverksamhet inom fotboll och orientering. Vi har också motionsträning genom styrketräning i idrottshallen, rörelseskoj för de yngsta, träningar vid utegymmet och mountainbike-träning. Vi utvecklar och underhåller vandringsleder samt kör upp skidspår när snötillgången tillåter. Vi bjuder också i in till trivselaktiviteter såsom tipspromenader och grötfest.

En del av samhället Bredared

Föreningen är en viktig del av samhället Bredared och vi vill vara med och bidra till att Bredared är en bra plats att bo och vistas i. Vi samarbetar med de organisationer och föreningar som verkar i Bredared och med andra föreningar i Borås.

Tillsammans med andra

Bredareds IF samarbetar med en många andra föreningar och organisationer.

Samarbetspartners
Våra sociala medier